Postanowienia ogólne

  1. Regulamin wewnętrzny jest dokumentem regulującym zasady współpracy dyrekcji, wykładowców oraz słuchaczy Szkoły Uwielbienia Jest Więcej.
  2. Uczestnictwo w społeczności Szkoły Uwielbienia Jest Więcej jest decyzją dobrowolną, a jego podstawą jest dostosowanie się do zapisów niniejszego regulaminu.
  3. Każdy członek społeczności szkolnej ma prawo do poszanowania godności osobistej i obowiązek respektowania jej u innych.

Organizacja szkoły 

  1. Organizację Szkoły Uwielbienia Jest Więcej określa na każdy rok szkolny dyrektor. 
  1. Szczegółowe terminy rozpoczęcia i zakończenia roku szkolnego, wskazanie terminów zjazdów określa dyrektor.
  1. Szkoła wydaje słuchaczom certyfikaty ukończenia Szkoły Uwielbienia Jest Więcej.

Zajęcia

  1. Zajęcia odbywają się zgodnie z harmonogramem ustalonym dla danego cyklu nauczania. 
  2. Długość trwania godziny dydaktycznej określona jest dla konkretnej aktywności słuchacza w indywidualnym planie nauczanie. 
  1. Nauka prowadzona w soboty w godzinach 9.30 – 18.30 oraz on-line między zajzdami.
  2. Słuchacz, świadomie decyduje o podjęciu nauki, a tym samym zobowiązuje się do uczestniczenia we wszystkich aktywnościach (zajęcia, warsztaty, nauczania itp.) organizowanych przez szkołę
  3. Rodzaj i charakter zajęć/warsztatów określony jest w  planie nauczania dedykowanym każdemu słuchaczowi. 
  4. Nagrywanie dźwięku i obrazu podczas zajęć/warsztatów, posiadanymi przez słuchacza urządzeniami jest możliwe jedynie za zgodą osoby nagrywanej i fotografowanej oraz prowadzącego zajęcia/warsztaty. 

Weryfikacja wiedzy i umiejętności

  1. Sposoby weryfikacji wiedzy i umiejętności ustala prowadzący zajęcia/warsztaty.
  1. Nauczyciel informuje podczas pierwszych zajęć/warsztatów o zasadach weryfikacji wiedzy i umiejętności. 
  2. Słuchacz ma prawo do uzyskania informacji o wynikach weryfikacji wiedzy w terminie nie dłuższym niż do następnego spotkania.
  3. Słuchaczy obowiązuje samodzielna praca zgodnie z ustalonym z prowadzącym zajęcia planem pracy

Słuchacz ma prawo do

  1. Poszanowania własnej godności, poczucia bezpieczeństwa.
  1. Wyrażania w sposób kulturalny własnych opinii.
  1. Znajomości programu nauczania i kryteriów weryfikacji wiedzy i umiejętności.
  1. Otrzymania dodatkowej pomocy w nauce, jeśli napotka trudności w zrozumieniu i opanowaniu materiału.  
  1. Właściwie zorganizowanego procesu kształcenia zgodnie z zasadami higieny pracy umysłowej.
  2. Życzliwego podmiotowego traktowania w procesie dydaktycznym.
  1. Szacunku dla swoich przekonań i sposobów uzewnętrzniania wiary.
  1. Słuchacz ma prawo do zgłoszenia opiekunowi grupy i wyjaśnienia sytuacji trudnych zgodnie z zasadą transparentności. 

Słuchacz ma obowiązek

  1. Regularnego uczestnictwa w zajęciach/warsztatach. W przypadku opuszczenia 50%  zajęć słuchacz zostanie skreślony z listy słuchaczy.
  2. Informowana o nieobecności na zajęciach w formie zwyczajowo przyjętej, tj. elektronicznie, sms, Messenger. 
  3. Punktualnego uczęszczania na wszystkie zajęcia/warsztaty.
  4. Przestrzegania zasad pracy ustalonych przez nauczyciela podczas zajęć/warsztatów.
  5. Przestrzegania regulaminów pracowni, w których odbywają się zajęcia/warsztaty.
  6. Przestrzegania obowiązujących przepisów bezpieczeństwa.
  7. Terminowego opłacania czesnego/darowizny stosowanie do zapisów w umowie. Opłata powinna być wniesiona przelewem. 
  8. Przestrzegania zasad kultury współżycia w odniesieniu do nauczycieli, kolegów i innych pracowników szkoły.
  9. Traktowania z chrześcijańską miłością i szacunkiem członków społeczności szkolnej, w tym szanować autorytet pracowników Szkoły.
  10. Dbać o dobre imię Szkoły oraz zachowanie jej tradycji i chrześcijańskiego charakteru.
  1. Słuchacz ma obowiązek transparentności w sytuacjach trudnych oraz obowiązek komunikacji wynikłego problemu z opiekunem grupy. 

Nauczyciel ma prawo

  1. Decydować o wyborze metod, form organizacyjnych, podręczników i środków dydaktycznych w ramach prowadzonych zajęć/warsztatów.
  2. Decydować o treści programowej indywidualnego programu nauczania.
  1. Szacunku dla swoich przekonań i sposobów uzewnętrzniania wiary.

Nauczyciel ma obowiązek

  1. Rzetelnie i punktualnie wykonywać powierzone zadania.
  1. Systematycznego i sumiennego przygotowania się do prowadzenia zajęć/warsztatów zgodnie z aktualnym rozkładem i nowoczesnymi metodami nauczania.
  2. Zapewnienie warunków optymalnego rozwoju słuchacza.

Traktować z chrześcijańską miłością i szacunkiem członków społeczności szkolnej, w tym wspierać autorytet innych pracowników

Zaspokojenia potrzeb słuchaczy w zakresie rozwoju ich zdolności i zainteresowań poprzez stworzenie warunków dla świadomego i aktywnego udziału w procesie kształcenia, spokojnej i dobrze zorganizowanej pracy, życzliwego współdziałania i pomocy.

Na początku roku szkolnego podać do wiadomości słuchacza zasady weryfikacji wiedzy i umiejętności, organizacji prowadzonych przez siebie zajęć.

Przestrzegać obowiązujących przepisów bezpieczeństwa i niezwłocznie zgłaszać zauważone zagrożenia.

Natalia Kuroś

Lider uwielbienia, nauczyciel emisji głosu, twórczyni Szkoły Uwielbienia „Jest Więcej”

Od wielu lat zaangażowana w rozwój kultury uwielbienia w Polsce, czego owocem było powołanie do życia Szkoły Uwielbienia „Jest Więcej” – przestrzeni kształcenia muzycznego i duchowego dla liderów oraz pasjonatów muzyki w Kościele.

Na co dzień służy jako lider uwielbienia w Kościele w Kaliszu, a także pełni funkcję prezesa Fundacji Jest Więcej Art, którą prowadzi wspólnie z mężem. Aktywnie współtworzy liczne inicjatywy w środowisku chrześcijańskim – m.in. konferencje, koncerty uwielbienia, warsztaty oraz wydarzenia międzypokoleniowe.

Pracuje jako nauczyciel emisji głosu – zarówno w Szkole Uwielbienia, jak i na rozmaitych warsztatach w całym kraju. W pracy pedagogicznej łączy różnorodne techniki wokalne, tworząc autorskie podejście dostosowane indywidualnie do potrzeb każdego studenta. Jej celem jest znajdowanie prostych i skutecznych metod rozwiązywania złożonych problemów wokalnych.

Tworzy i rozwija chóry – zarówno z dziećmi, jak i dorosłymi – dzieląc się pasją do harmonii, jedności i uwielbienia. Pracuje również z zespołami wokalnymi nad integracją głosu, harmonii i wyrazu.

W przeszłości śpiewała w zespole TGD (Trzecia Godzina Dnia) i od lat usługuje jako lider uwielbienia na konferencjach i wydarzeniach w całej Polsce, zarówno w środowisku lokalnym, jak i ogólnokrajowym.

Od kilku lat jej szczególną pasją stało się zgłębianie duchowego i proroczego wymiaru pieśni, a także rozumienie mocy dźwięku – zarówno w ujęciu duchowym, jak i naukowym. Z zaangażowaniem bada wpływ dźwięku i muzyki na człowieka, łącząc duchową wrażliwość z nauką i fizyką akustyki.

Nosi w sercu głęboką pasję do pracy z młodym pokoleniem, wierząc, że Bóg złożył w nich niezwykły potencjał, który można odkrywać, rozwijać i uwalniać poprzez muzykę i uwielbienie.