Regulamin wewnętrzny jest dokumentem regulującym zasady współpracy dyrekcji, wykładowców oraz słuchaczy Szkoły Uwielbienia Jest Więcej.
Uczestnictwo w społeczności Szkoły Uwielbienia Jest Więcej jest decyzją dobrowolną, a jego podstawą jest dostosowanie się do zapisów niniejszego regulaminu.
Każdy członek społeczności szkolnej ma prawo do poszanowania godności osobistej i obowiązek respektowania jej u innych.
Organizacja szkoły
Organizację Szkoły Uwielbienia Jest Więcej określa na każdy rok szkolny dyrektor.
Szczegółowe terminy rozpoczęcia i zakończenia roku szkolnego, wskazanie terminów zjazdów określa dyrektor.
Szkoła wydaje słuchaczom certyfikaty ukończenia Szkoły Uwielbienia Jest Więcej.
Zajęcia
Zajęcia odbywają się zgodnie z harmonogramem ustalonym dla danego cyklu nauczania.
Długość trwania godziny dydaktycznej określona jest dla konkretnej aktywności słuchacza w indywidualnym planie nauczanie.
Nauka prowadzona w soboty w godzinach 9.30 – 18.30 oraz on-line między zajzdami.
Słuchacz, świadomie decyduje o podjęciu nauki, a tym samym zobowiązuje się do uczestniczenia we wszystkich aktywnościach (zajęcia, warsztaty, nauczania itp.) organizowanych przez szkołę.
Rodzaj i charakter zajęć/warsztatów określony jest w planie nauczania dedykowanym każdemu słuchaczowi.
Nagrywanie dźwięku i obrazu podczas zajęć/warsztatów, posiadanymi przez słuchacza urządzeniami jest możliwe jedynie za zgodą osoby nagrywanej i fotografowanej oraz prowadzącego zajęcia/warsztaty.
Weryfikacja wiedzy i umiejętności
Sposoby weryfikacji wiedzy i umiejętności ustala prowadzący zajęcia/warsztaty.
Nauczyciel informuje podczas pierwszych zajęć/warsztatów o zasadach weryfikacji wiedzy i umiejętności.
Słuchacz ma prawo do uzyskania informacji o wynikach weryfikacji wiedzy w terminie nie dłuższym niż do następnego spotkania.
Słuchaczy obowiązuje samodzielna praca zgodnie z ustalonym z prowadzącym zajęcia planem pracy
Słuchacz ma prawo do
Poszanowania własnej godności, poczucia bezpieczeństwa.
Wyrażania w sposób kulturalny własnych opinii.
Znajomości programu nauczania i kryteriów weryfikacji wiedzy i umiejętności.
Otrzymania dodatkowej pomocy w nauce, jeśli napotka trudności w zrozumieniu i opanowaniu materiału.
Właściwie zorganizowanego procesu kształcenia zgodnie z zasadami higieny pracy umysłowej.
Życzliwego podmiotowego traktowania w procesie dydaktycznym.
Szacunku dla swoich przekonań i sposobów uzewnętrzniania wiary.
Słuchacz ma prawo do zgłoszenia opiekunowi grupy i wyjaśnienia sytuacji trudnych zgodnie z zasadą transparentności.
Słuchacz ma obowiązek
Regularnego uczestnictwa w zajęciach/warsztatach. W przypadku opuszczenia 50% zajęć słuchacz zostanie skreślony z listy słuchaczy.
Informowana o nieobecności na zajęciach w formie zwyczajowo przyjętej, tj. elektronicznie, sms, Messenger.
Punktualnego uczęszczania na wszystkie zajęcia/warsztaty.
Przestrzegania zasad pracy ustalonych przez nauczyciela podczas zajęć/warsztatów.
Przestrzegania regulaminów pracowni, w których odbywają się zajęcia/warsztaty.
Terminowego opłacania czesnego/darowizny stosowanie do zapisów w umowie. Opłata powinna być wniesiona przelewem.
Przestrzegania zasad kultury współżycia w odniesieniu do nauczycieli, kolegów i innych pracowników szkoły.
Traktowania z chrześcijańską miłością i szacunkiem członków społeczności szkolnej, w tym szanować autorytet pracowników Szkoły.
Dbać o dobre imię Szkoły oraz zachowanie jej tradycji i chrześcijańskiego charakteru.
Słuchacz ma obowiązek transparentności w sytuacjach trudnych oraz obowiązek komunikacji wynikłego problemu z opiekunem grupy.
Nauczyciel ma prawo
Decydować o wyborze metod, form organizacyjnych, podręczników i środków dydaktycznych w ramach prowadzonych zajęć/warsztatów.
Decydować o treści programowej indywidualnego programu nauczania.
Szacunku dla swoich przekonań i sposobów uzewnętrzniania wiary.
Nauczyciel ma obowiązek
Rzetelnie i punktualnie wykonywać powierzone zadania.
Systematycznego i sumiennego przygotowania się do prowadzenia zajęć/warsztatów zgodnie z aktualnym rozkładem i nowoczesnymi metodami nauczania.
Zapewnienie warunków optymalnego rozwoju słuchacza.
Traktować z chrześcijańską miłością i szacunkiem członków społeczności szkolnej, w tym wspierać autorytet innych pracowników
Zaspokojenia potrzeb słuchaczy w zakresie rozwoju ich zdolności i zainteresowań poprzez stworzenie warunków dla świadomego i aktywnego udziału w procesie kształcenia, spokojnej i dobrze zorganizowanej pracy, życzliwego współdziałania i pomocy.
Na początku roku szkolnego podać do wiadomości słuchacza zasady weryfikacji wiedzy i umiejętności, organizacji prowadzonych przez siebie zajęć.
Przestrzegać obowiązujących przepisów bezpieczeństwa i niezwłocznie zgłaszać zauważone zagrożenia.
Natalia Kuroś
Lider uwielbienia, nauczyciel emisji głosu, twórczyni Szkoły Uwielbienia „Jest Więcej”
Od wielu lat zaangażowana w rozwój kultury uwielbienia w Polsce, czego owocem było powołanie do życia Szkoły Uwielbienia „Jest Więcej” – przestrzeni kształcenia muzycznego i duchowego dla liderów oraz pasjonatów muzyki w Kościele.
Na co dzień służy jako lider uwielbienia w Kościele w Kaliszu, a także pełni funkcję prezesa Fundacji Jest Więcej Art, którą prowadzi wspólnie z mężem. Aktywnie współtworzy liczne inicjatywy w środowisku chrześcijańskim – m.in. konferencje, koncerty uwielbienia, warsztaty oraz wydarzenia międzypokoleniowe.
Pracuje jako nauczyciel emisji głosu – zarówno w Szkole Uwielbienia, jak i na rozmaitych warsztatach w całym kraju. W pracy pedagogicznej łączy różnorodne techniki wokalne, tworząc autorskie podejście dostosowane indywidualnie do potrzeb każdego studenta. Jej celem jest znajdowanie prostych i skutecznych metod rozwiązywania złożonych problemów wokalnych.
Tworzy i rozwija chóry – zarówno z dziećmi, jak i dorosłymi – dzieląc się pasją do harmonii, jedności i uwielbienia. Pracuje również z zespołami wokalnymi nad integracją głosu, harmonii i wyrazu.
W przeszłości śpiewała w zespole TGD (Trzecia Godzina Dnia) i od lat usługuje jako lider uwielbienia na konferencjach i wydarzeniach w całej Polsce, zarówno w środowisku lokalnym, jak i ogólnokrajowym.
Od kilku lat jej szczególną pasją stało się zgłębianie duchowego i proroczego wymiaru pieśni, a także rozumienie mocy dźwięku – zarówno w ujęciu duchowym, jak i naukowym. Z zaangażowaniem bada wpływ dźwięku i muzyki na człowieka, łącząc duchową wrażliwość z nauką i fizyką akustyki.
Nosi w sercu głęboką pasję do pracy z młodym pokoleniem, wierząc, że Bóg złożył w nich niezwykły potencjał, który można odkrywać, rozwijać i uwalniać poprzez muzykę i uwielbienie.